אחר הפיגוע: בני משפחת המחבל נעצרו לחקירה

בנצי לייזרוביץ No Comments on אחר הפיגוע: בני משפחת המחבל נעצרו לחקירה

בעיסאוייה ובא-טור שבמזרח ירושלים נעצרו מיד אחרי הפיגוע עשרה אנשים מבני משפחתו של המחבל. מבין העצורים: הוריו, אחיו, אשתו ומי שהשכיר למחבל את הבית שבו התגורר. במסגרת החקירה, המשטרה תבדוק את הקשר של קרובי המחבל שנעצרו לפיגוע ובאם ידעו על כוונותיו של המחבל

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול פעלו מיד אחרי הפיגוע הנורא שאירע ביום שישי בעיסאוייה ובא-טור שבמזרח ירושלים. בו נרצחו שלושה בני תורה וילדי חמד הי"ד.

במסגרת חקירת פיגוע הדריסה שהתרחש היום בצהריים ברמות והוביל לרצח של שני אזרחים ולפציעתם של נוספים, המשטרה עצרה לפני זמן קצר בעיסאוייה ובא-טור 10 אנשים מבני משפחתו של המחבל. מבין העצורים: הוריו, אחיו, אשתו ומי שהשכיר למחבל את הבית שבו התגורר.

החשודים נלקחו לחקירה במשטרה. במסגרת החקירה שהטיל מפקד מחוז ירושלים על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, המשטרה תבדוק את הקשר של קרובי המחבל שנעצרו לפיגוע ובאם ידעו על כוונותיו של המחבל.

כמו כן נחשף בהמשך לדיווחים כוזבים שהיו  בדבר פצועים מירי בזירת הפיגוע: נבהיר כי לאחר בדיקה מקיפה (לרבות בדיקת C.T) עולה כי אין הרוגים/נפגעים מפגיעות ירי כלשהן, וכלל הנרצחים/פצועים בפיגוע זה הינם כתוצאה מהדריסה של המחבל.

 



0 תגובות